Javna je tajna da oznake veličina u modnom svijetu često stvaraju zbrku i nesigurnost među potrošačima.
Koliko ste puta pokušali da stanete u manju veličinu u pokušaju da se osjećate bolje? A koliko je drugih izgubilo raspoloženje jer je etiketa na njihovoj odeći pokazivala da su se udebljali? Iskustvo kupovine je na kraju bilo kontradiktorno i ponekad obeshrabrujuće. Dakle, danas ćemo vidjeti kakav utjecaj veličine odjeće imaju na psihologiju potrošača i zašto naša veličina varira od artikla do artikla i marke do brenda?
Psihologija veličine
Pitanje veličine u modi nije samo problem potrošača, već odražava praksu šire industrije. Iskustvo kupaca s dimenzioniranjem otvorilo je oči mnogima za problem koji nadilazi puku estetsku preferenciju. Potrošači svoju vrijednost često povezuju sa svojom klasifikacijom u određenu veličinu odjeće. Kada se to usklađivanje promijeni zbog nedosljednog mjerenja brenda, to dovodi do anksioznosti i smanjenog samopoštovanja.
Strategije kompanije
Stoga modne kompanije koriste različite strategije kako bi poboljšale kupovno ponašanje potrošača. Ukratko – povećavaju veličinu kako bismo pomislili da odgovaramo veličini koju želimo, a time i našem raspoloženju za kupovinu!
Naravno, to nije nužno loša stvar. Nadamo se da će se potrošači početi osjećati ugodnije i kupovati s više samopouzdanja. Uostalom, odjeća treba da se prilagođava tijelu svake osobe, a ne obrnuto. Umjesto da se osjećaju pod pritiskom da odgovaraju određenoj veličini, potrošači bi trebali tražiti opcije koje najbolje odgovaraju njihovom tijelu i stilu.
https://www.zenskimagazin.rs/storage/posts/rss/2024/May/250785/shopping-1.jpg